campagne_baarmoederverhaal

Vanaf je twaalfde elke maand ongesteld worden, kinderen 'nemen' en na je vijftigste met een paar opvliegers de overgang door? Voor de meeste vrouwen ziet de realiteit er heel anders uit. En daar wordt nog te weinig over gesproken, vindt Libresse. 

Daarom lanceert het merk een bijzondere campagne: #baarmoederverhalen. 

Article continues after the ad

 

Lees ook
'Een miskraam met zes of met twintig weken? Het is net zo erg' >

 

Moeilijke momenten

De confronterende campagnevideo laat emotionele en soms moeilijke momenten zien: van miskramen tot (on)gewenste kinderloosheid, endometriose en de menopauze. Libresse hoopt met #baarmoederverhalen bij te dragen aan een begripvolle wereld waarin vrouwen zich vrij voelen om deze emoties en ervaringen te bespreken. En nooit te zwijgen uit angst, onzekerheid of schaamte.

Wil jij ook jouw baarmoederverhaal delen? Dat kan hier.

 

Neem nu een abonnement op Kek Mama en profiteer van een geweldige aanbieding: 8 nummers én een Studio Noos-tas voor maar € 49,95!