Helene van Santen editorial

In aanloop naar International Women's Day organiseert BrandedU van 1 tot en met 5 maart de Women's Visibility Week: een inspirerend onlineprogramma waarin 27 vrouwelijke sprekers, onder wie Kek Mama-hoofdredacteur Helene van Santen, vertellen over hun carrière én indrukwekkende tips geven. 

Een mooi initiatief, want zeg nu zelf, carrièretips en -inspiratie moeten toch voor alle vrouwen toegankelijk zijn?

 

Lees ook
Van carrièretijger naar huisvader: 'Sommigen vragen of ik hem nog wel aantrekkelijk vind nu' >

Article continues after the ad

 

Rolmodellen

Van finance, commerce en tech tot media: vijf dagen lang delen verschillende vrouwen hun verhaal. Wat heeft ze zo ver gebracht? En hoe ervaren ze het om te werken in sectoren waar vrouwen nog te vaak ondervertegenwoordigd zijn? Nancy Poleon, founder van BrandedU: "Zien is geloven: vrouwelijke rolmodellen inspireren vrouwen om groter te denken en te helpen bij het vergroten en behalen van hun ambities. BrandedU helpt vrouwen naar de top – en behoudt ze daar."

Wil jij je laten inspireren? Schrijf je dan nu gratis in