Vorige week verraste Paris Hilton de wereld met groot nieuws: haar dochter London is geboren, elf maanden na de geboorte van zoon Phoenix.
Lees verder onder de advertentie
Nu zijn beide kindjes met een draagmoeder ter wereld gekomen, dus dan kan dat natuurlijk gewoon allemaal. Ware het niet dat de familie van Paris geen idee had dat de tweede spruit al zo snel zou komen.
Paris Hilton verrast familie met baby
De ouders van Paris en haar jongere zus Nicky wisten wel dat er een tweede kindje zou komen, maar niet dat de kleine London nu al ter wereld kwam. Paris onthulde dit blijde nieuws tijdens Thanksgiving. In de Amerikaanse tv-show Live with Kelly and Mark vertelde Paris: “Het was voor de kalkoen op tafel kwam.” Haar partner Carter Reum liet iedereen naar de woonkamer komen. “Hij zei: Ik heb een verrassing. Iedereen dacht dat er een goochelaar zou komen.” Maar nee, het was geen goochelaar, Paris toverde een baby tevoorschijn! Ze kwam binnenlopen met baby London in een roze dekentje. “Iedereen riep: Wat?!”
Lees verder onder de advertentie
De wens voor een meisje
Dat zijn twee baby’s in één jaar, want in januari kregen Paris en Carter zoontje Phoenix. Paris liet al direct aan de media weten ook een dochter te willen. De twee lieten eerder maar liefst twintig embryo’s invriezen, maar dat waren allemaal jongetjes. Nu is dat meisje er dus toch gekomen.
Angst voor bevallingen
Dat Paris nu al twee keer gebruik heeft gemaakt van een draagmoeder, komt naar eigen zeggen door haar angst om te bevallen. “Ik wil zo graag een gezin, maar het gaat om dat lichamelijke aspect. Ik ben gewoon zo bang… Bevallen en doodgaan zijn de dingen die me het meeste angst aanjagen in de wereld”, aldus Paris.
De opvoeding van Xess doet Yolanthe alleen, maar het contact met zijn vader, voormalig voetbalprof Wesley Sneijder, is wel heel goed. Wij spraken haar.
Een avond op de bank met Netflix of Videoland is natuurlijk heerlijk, niemand die daar iets op tegen heeft. Maar stellen die zich langdurig verbonden voelen, blijken opvallend vaak net iets anders te doen als de dag voorbij is.
Tussen werk, kinderen, boodschappen, sportclubs en die eindeloze wasmand blijft er soms weinig energie over voor elkaar. Waar je vroeger urenlang kon kletsen en elke avond de vonken door de slaapkamer vlogen, eindig je nu regelmatig samen lusteloos op de bank, terwijl jullie allebei gedachteloos door je telefoon scrollen.
De documentaire Suzan & Freek: We vieren het leven laat een kant van Suzan Stortelder en Freek Rikkerink zien die het publiek de afgelopen maanden vooral van een afstand heeft meegemaakt.
Yolanthe Cabau (41) verlangde naar meer vrijheid en vond dat in Los Angeles, waar ze samen met zoon Xess Xava (10) woont. Ze leeft haar droomleven, maar de wens voor een tweede kindje blijft groot. Kek Mama sprak haar.