Moeders met deze sterrenbeelden shoppen veel teveel voor hun kinderen
Jij hebt geen reden nodig om je kind te verwennen met het nieuwste van het nieuwste. Herkenbaar? Moeders met deze sterrenbeelden shoppen wel heel veel voor hun kinderen.
Kleine kans dat deze trend je is ontgaan. De Stanley cup is namelijk dé trend onder TikTok-moeders. Hij is niet alleen enorm populair. Hij is ook letterlijk enorm. Fisher-Price haakt nu op de trend in en komt met een Stanley cup voor baby’s. En die wil je…
Even een stapje terug, want wat is er nu eigenlijk zo bijzonder aan die Stanley cup? Nou naast dat hij dus gigantisch is (er gaat 1,2 liter in!) houdt hij drankjes extreem lang koel. Namelijk ongeveer de hele dag. De tumbler zoals dit type beker heet, is een statussymbool geworden en je zonder kun je je eigenlijk niet meer vertonen op TikTok.
Logisch dus dat Fisher-Price hier een gat in de markt zag, want welke moeder wil niet twinnen met haar mini. Volgens de beschrijving van Fisher-Price heeft de beker twee knoppen die licht geven en de beker kan meer dan twintig liedjes, geluiden en leerzinnen afspelen die het alfabet, het tellen en de kleuren introduceren. Ook heeft de beker een rammelaar en een flip-top die kan wisselen van bruin naar groen om de kleur van koffie of matcha te imiteren. Goed om te weten: er kan géén water in de beker van Fisher-Price.
De speelgoed-Stanley is geen officiële samenwerking met Stanley, maar het is duidelijk waar de makers hun inspiratie vandaan hebben gehaald. De mok is ook niet vernoemd naar de Stanley cup maar heet de “Laugh & Learn Wake Up & Learn Coffee Mug.”
Voordat je naar de winkel rent, de Stanley cup van Fisher-Price is momenteel nog niet in Nederland te verkrijgen. Mocht je hem écht al willen, dan zal je hem dus uit het buitenland moeten halen. En dat wordt flink zoeken, want ze gaan als warme broodjes over de toonbank…
Meer lezen over TikTok-trends? Lees dan: Terug naar 1950? Tradwives winnen aan populariteit dankzij TikTok
In de glossy Kek Mama lees je de mooiste verhalen, meest herkenbare columns en de leukste fashion en lifestyle tips. Abonneer je nu voor slechts €29,95 per jaar en ontvang de glossy als eerste op je deurmat.