In samenwerking met Kek Mama

Jij lekker relaxen, de kinderen een topvakantie

16.10.2017 08:24

Genieten van de rust en het fijne eten, terwijl de kinderen de hele dag worden vermaakt: Francoise (44) en haar gezin kiezen al vijftien jaar voor luxe op vakantie. De bestemming is daarbij praktisch bijzaak.

“Slapeloze nachten, heftige moedergevoelens en al die stress: alles was nieuw na de geboorte van ons eerste kind. Toen ik mijn huisarts vertelde dat ik me moeilijk kon ontspannen, gaf hij een tip: vlieg naar de zon en boek een resort waar alles je uit handen wordt genomen. We kwamen uit bij de ROBNSIN-resorts van TUI. Inmiddels zijn we vijftien jaar en drie kinderen verder, maar nog steeds kiezen we hier twee keer per jaar voor. We zijn al in Marokko, Spanje, Griekenland en Oostenrijk geweest.”

Lekker praktisch

“De resorts hebben echt alles: van buggy’s, kinderbedjes, flessenwarmers en aankleedkussens tot babyfoons. Zo hadden we tijdens onze vakantie in Fuerteventura aan twee koffers genoeg en kwamen we niet als bezwete pakezels aan. We waren onze kinderen overigens gelijk kwijt aan het enthousiaste animatieteam, want voor de kinderen worden zoveel leuke activiteiten georganiseerd, dat ik ze soms uren niet zag.”

Voor de kinderen

“Terwijl onze zoon op het voetbalveld of de tennisbaan meedeed aan georganiseerde wedstrijden, was onze knutselende dochter niet weg te slaan uit de ROBY-club. In de avond gingen we met het gezin naar een theatershow of feestavond. Het ROBINSON-team maakt er tijdens die avonden echt een feest voor iedereen van. Het clublied dat daar gespeeld werd, draaien we thuis nu nog.”

Voor jou

“Als onze kinderen hun eigen gang kunnen gaan, komen wij als stel ook weer dichter tot elkaar. We hebben de tijd om lekker in het restaurant op het resort of ergens aan zee te gaan eten. De vuurwerkshow op het strand op Kos was voor mij onvergetelijk: met je tenen in het zand genieten, even weg van alle poepluiers en peuterbuien.”

Ontspannen

We konden aan het zwembad voor volwassenen liggen zonder dat we ons druk hoefden te maken om de kinderen – die waren toch bezig. Daarom namen we ook weleens een massage of schoonheidsbehandeling, of stapten we de sauna in. Om daarna weer samen met de kinderen iets te ondernemen. Ontspanning, vermaak én tijd met het hele gezin: we vinden het even belangrijk. En dat kan dus ook gewoon allemaal.”

Eten

“Veel, luxe en lekker eten, daar draait het voor mij ook om tijdens onze vakanties. Niet alleen voor ons was er keus zat, ook voor de kinderen stond er een compleet buffet klaar. Gezond eten is geen probleem, want de koks bereiden er heerlijke verse groenten. Zie dan nog maar een ruimte over te houden voor de ijstaarten en chocoladefontein.”

ROBINSON: vermaak voor alle leeftijden

Een flink sport- en spelaanbod (van tennis en zeilen tot golven en paardrijden), maar ook ontspanning, luxe en een enorme keus aan lekker eten: dat is ROBINSON van TUI. Hier worden kinderen beziggehouden met opvang en activiteiten: voor eenjarigen tot tieners. De 26 resorts zijn verdeeld over twaalf verschillende landen, zowel zon- als winterbestemmingen. Genoeg om uit te kiezen, dus.

Kek Mama-aanbieding

Ook genieten van een heerlijke ROBINSON vakantie? Profiteer nu van een speciale Kek Mama-aanbieding: 8 dagen all inclusive vanaf € 699,- per persoon. Kijk hier voor meer informatie.