Het tijdschrift Flow bestaat tien jaar en viert dat met De Grote Vertraag-campagne: een actie die ervoor zorgt dat iedereen af en toe heerlijk offline (en onbereikbaar) kan zijn.
Lees verder onder de advertentie
Want om écht te kunnen vertragen, is dat hard nodig.
Daarom komt Flow met de Social Out of Office (Social OOO): grappige gifjes, ontworpen samen met illustrator Penelope Dullaghan, die duidelijk maken dat je even offline bent. Ze zijn te gebruiken op alle social media, omdat ze automatisch gekoppeld zijn met Giphy: supermakkelijk te vinden, te plaatsen óf te versturen, dus. Het enige wat je hoeft te doen is te zoeken op #flowsocialooo, jouw telefoon, tablet of computer doet de rest. Oh, en een extra uitleg vind je hier.
Lees verder onder de advertentie
Alvast zien welke gifjes je kunt gebruiken? Alsjeblieft.
Tikkie ontvangen voor een halve wortel uit iemand anders’ maaltijdsalade? In deze rubriek verzamelen we de meest onterechte, ongemakkelijke en gewoon ronduit gênante betaalverzoeken. Wat ze gemeen hebben? Je zag ze in ieder geval niet aankomen.
Maxime Meiland en haar man Leroy hebben twee dochters: Claire en Vivé. Terwijl Claire al een tijd op de basisschool zit, maakt Vivé zich juist op voor haar eigen start na de zomer. Voor Maxime is dat een emotioneel moment.
Gen Z doet z’n eigen ding. Ze zetten huisfeestjes op z’n zachtst, skippen alcohol, houden van crocs én… verzinnen babynamen die nergens op lijken, behalve op sfeer.
Tikkie ontvangen voor een halve wortel uit iemand anders’ maaltijdsalade? In deze rubriek verzamelen we de meest onterechte, ongemakkelijke en gewoon ronduit gênante betaalverzoeken. Wat ze gemeen hebben? Je zag ze in ieder geval niet aankomen.