Moeten babyflesjes alleen maar praktisch zijn of ook esthetisch verantwoord? Het Spaanse merk Suommo kiest absoluut voor het laatste. Suommo ontwierp het duurste babyflesje ter wereld. Of het echt een lust voor het oog is mag je zelf bepalen.
Lees verder onder de advertentie
The Doll bottle
Het Spaanse bedrijf Suommo liet zich voor het duurste babyflesje ter wereld inspireren op de beroemde Russische Matroesjka-poppen. De Doll Bottle van Suommo is bekleed met rosegoud en is met hulp van juweliers zorgvuldig bezet met diamanten. Het Spaanse bedrijf ontwerpt niet alleen luxe babyflesjes, ook voor top of the bill fopspenen of babybedjes kun je hier terecht.
Wil jij de suikeroom of -tante worden van een baby in jouw omgeving? Dan mag je wel diep in de buidel tasten. Het babyflesje is beschikbaar in vijf verschillende maten. De kleinste fles van 25 ml wordt verkocht voor 136.000 dollar en de grootste fles van 200 ml kost 272.000 dollar, omgerekend ruim 250.000 euro.
Beeld: Suommo
Wil je er nog een persoonlijke boodschap aan toevoegen, zodat de baby niet vergeet dat de fles van z’n favoriete peettante komt? Dat kan natuurlijk. Je kan een gepersonaliseerde gegraveerde boodschap van 20 tekens toevoegen. Als je deze prijs voor een babyfles betaalt, dan mag iedereen dat natuurlijk weten ook!
Tikkie ontvangen voor een halve wortel uit iemand anders’ maaltijdsalade? In deze rubriek verzamelen we de meest onterechte, ongemakkelijke en gewoon ronduit gênante betaalverzoeken. Wat ze gemeen hebben? Je zag ze in ieder geval niet aankomen.
Maxime Meiland en haar man Leroy hebben twee dochters: Claire en Vivé. Terwijl Claire al een tijd op de basisschool zit, maakt Vivé zich juist op voor haar eigen start na de zomer. Voor Maxime is dat een emotioneel moment.
Gen Z doet z’n eigen ding. Ze zetten huisfeestjes op z’n zachtst, skippen alcohol, houden van crocs én… verzinnen babynamen die nergens op lijken, behalve op sfeer.
Tikkie ontvangen voor een halve wortel uit iemand anders’ maaltijdsalade? In deze rubriek verzamelen we de meest onterechte, ongemakkelijke en gewoon ronduit gênante betaalverzoeken. Wat ze gemeen hebben? Je zag ze in ieder geval niet aankomen.