Beeld: still KIJK/John Lewis
Beeld: still KIJK/John Lewis

Rond kerst kunnen Engelsen beter een box tissues naast de bank hebben staan tijdens de reclame op tv. De warenhuisketen John Lewis staat erom bekend ontroerende commercials te maken. Dit jaar gaan ze voor een andere aanpak: het is tijd om te lachen.

De reclame draait om Buster de boxer en de kleine Bridget. Buster kijkt vaak toe als Bridget enthousiast op haar bed springt. Haar ouders hebben het perfecte cadeau in gedachten: een trampoline. Op kerstnacht staat het cadeau al klaar. Dat blijft niet onopgemerkt. Zowel door Buster als een stel wilde dieren. Buster toekijken hoe zij de grootste lol hebben. Wat zou hij graag zelf meedoen. De volgende ochtend wordt Bridget wakker gemaakt. Het is eindelijk tijd om haar verrassing bekend te maken. Enthousiast rent ze op het toestel af, maar iemand anders is haar voor...

More content below the advertising

Knuffel van Buster

John Lewis geeft aan dat 2016 al heftig genoeg is. Het bedrijf hoopt kijkers te laten lachen. En ze willen graag meegeven hoe het voelt om het perfecte cadeau af te leveren - voor iedereen. Al had Buster zelf geen trampoline nodig gehad om mee te springen, zo bewijst deze hond die enthousiast op en neer springt als de reclame op de buis komt.

De wilde dieren zitten niet voor niets in de commercial. Het is een bruggetje naar het goede doel dat dit jaar verbonden is aan de kerstcommercial, The Wildlife Trust. Met merchandise van de reclame, zoals knuffels van Buster, gaat een opbrengst naar de ondersteuning van dieren in de Britse natuur.

Bron Libelle.nl