Veelgestelde vragen

Wat is Kek Mama?

Kek Mama is de #1 glossy voor moeders, met kinderen van 0 tot 12 jaar. Met Kek Mama heb je een moment voor jezelf: genieten, lachen en verrast worden. Lees persoonlijke interviews, eerlijke verhalen en herkenbare columns. Over relaties, opvoeden, mode, beauty, reizen en nog veel meer. Wij vinden: iedereen doet het goed zoals ze het doet. Bij het lezen denk je: ‘wat fijn dat zij dat ook heeft’, of juist ‘wat fijn dat ik dat niet heb’.

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement op Kek Mama! Klik hier voor een overzicht van onze abonnementen en acties.

Hoe kan ik een Kek Mama-abonnement cadeau geven?

Kek Mama is het perfecte cadeau voor de mama (to be)! Wil je een abonnement cadeau geven? Vul dan in het bestelformulier je eigen gegevens in en kies vervolgens voor ‘Bezorg mijn blad op een ander adres’.

Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?

Ja, dit kan. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice .

Hoe vindt de betaling plaats?

Betaling vindt plaats door middel van een automatische incasso. Door je rekeningnummer in te vullen bij de gegevens in het bestelproces, geef je toestemming voor een automatische incasso van het afgesproken bedrag per betalingstermijn.

Hoelang kan ik profiteren van het introductietarief?

Je hebt de keuze uit een half jaar, één of twee jaar. Bij twee jaar krijg je de hoogste korting én profiteer je het langst van het introductietarief. Na het introductietarief gaan de abonnementen over in het reguliere tarief en zijn per maand opzegbaar.

Wat betaal ik na de voordeelperiode?

Na de voordeelperiode geldt het onderstaande reguliere tarief en is het Kek Mama-abonnement maandelijks opzegbaar.

Kek Mama € 24,50 per kwartaal.

Bovenstaand tarief is geldig per 1 januari 2022.

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?

Als je de bestelling hebt afgerond, krijg je een welkomstbericht per mail met daarin de leverdatum van het eerste nummer. Houd rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 14 dagen tot jouw abonnement ingaat.

Kan ik een abonnement in het buitenland bestellen?

Nee, dat is vooralsnog helaas niet mogelijk.

Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?

Na het afsluiten van een abonnement ontvang je binnen 24 uur een bevestiging via de mail (kijk voor de zekerheid ook in je spam box). Heb je 24 uur na bestelling nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Jammer dat je je abonnement wilt opzeggen! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik het abonnement makkelijk opzeggen?

Ja, na de gekozen voordeelperiode kun je Kek Mama maandelijks opzeggen.

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je de nieuwste editie van Kek Mama nog niet ontvangen? Het kan zijn dat jouw levering vertraging heeft opgelopen en het hierdoor iets langer duurt voordat je je jouw nieuwe Kek Mama ontvangt. Mocht je 4 dagen na de reguliere verschijningsdatum nog niets hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mocht het vaker voorkomen dat je editie te laat of niet wordt geleverd? Neem dan contact op met PostNL.

Ik heb een beschadigd tijdschrift ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat je Kek Mama beschadigd is! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?

Het welkomstgeschenk zal maximaal 6 weken na ontvangst van betaling worden verzonden. Heb je na 6 weken het welkomstgeschenk nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Klik hier voor de contactmogelijkheden met onze klantenservice.

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Wil je een wijziging doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn vraag staat er niet tussen

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de onze klantenservice.