Veelgestelde vragen

Bij Kek Mama staan we elke dag voor je klaar. Met leuke verhalen, bruikbare tips, exclusieve interviews én natuurlijk voor al jullie vragen. Ook over de abonnementen op Kek Mama magazine. Hier vind je de meest gestelde vragen. Mocht je er niet uit komen, mail dan even naar klantenservice@kekmama.nl.

Wanneer verschijnen de nieuwe edities in 2026?

In 2026 verschijnt Kek Mama 4 keer, op de volgende data (let op: datum kan iets afwijken):

  • Kek Mama 1: 6 maart 2026
  • Kek Mama 2: 18 juni 2026
  • Kek Mama 3: 3 september 2026
  • Kek Mama 4: 20 november 2026

Heb je net een abonnement afgesloten? Houd er dan rekening mee dat het soms even kan duren voordat je eerste nummer in de bus valt. Sluit je kort vóór een verschijningsdatum een abonnement af, dan kan het zijn dat je eerste nummer pas de daaropvolgende editie is (dit kan tot ongeveer drie maanden duren).


Verschijnen er ook extra edities per jaar?

Ja, dit kan zeker. Sommige edities komen met een bijgevoegde editie in een bepaald thema, bijvoorbeeld ‘Baby’ op ‘Geld’.


Hoeveel kost een abonnement op Kek Mama?

De prijs van je abonnement op Kek Mama hangt af van het type abonnement dat je kiest. We werken met verschillende soorten:

  • Abonnement met werfpremie (cadeau-abonnement)
    Hierbij ontvang je een leuk en luxe cadeau. Deze abonnementen worden vooraf betaald, omdat we het cadeau direct naar je opsturen. De exacte prijs hangt af van de combinatie van cadeau + aantal edities. De actuele acties en prijzen vind je altijd op de Kek Mama abonnementenpagina.
  • Abonnement met korting
    Dit zijn tijdelijke acties met een mooie korting op de normale prijs. De hoogte van de korting verschilt per actie.

Kan ik een proefabonnement nemen?

Op dit moment bieden we geen proefabonnement aan. Je kunt natuurlijk wel kiezen voor een abonnement met korting of een tijdelijke actie, zodat je voordelig kunt kennismaken met Kek Mama.


Kan ik een abonnement als cadeau geven?

Een speciaal cadeau-abonnement voor iemand anders is op dit moment helaas niet mogelijk.
Je kunt natuurlijk wel een regulier abonnement afsluiten en het tijdschrift zelf cadeau doen aan degene die je wilt verrassen. Die keuze is helemaal aan jezelf.


Hoe vaak wordt er geïncasseerd?

Dit is afhankelijk van het actieve abonnement wat je bij ons hebt. Incasso’s vinden plaats bij kortingsabonnementen of doorlopende abonnementen. In beide gevallen incasseert Kek Mama per kwartaal.

Je betaalt dus iedere drie maanden voor de komende periode.


Ik heb mijn editie niet ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat je jouw Kek Mama nog niet hebt ontvangen!

Controleer voor de zekerheid eerst even of het adres bij ons klopt (je kunt dit achterhalen door je bevestigingsmail even te bekijken).

Is alles juist en heb je toch geen magazine ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@kekmama.nl. We kijken het graag voor je na en sturen zo nodig een exemplaar na.


Mijn incassobedrag is lager dan ik gewend ben, waarom?

Het klopt dat je incassobedrag lager is. Vanaf 2024 worden alle abonnementen vernieuwd. Op deze manier bouwen we jouw kwartaalbedrag richting het einde van het jaar op de juiste manier af. Zo betaal je niet teveel.


Ik heb een abonnement met cadeau afgesloten en in één keer betaald. Wat gebeurt er daarna?

Bij een abonnement met cadeau betaal je het hele bedrag voor de gekozen looptijd van je abonnement in één keer. Dit doen we omdat we je cadeau meteen naar je opsturen.

Let op:

  • Je cadeau wordt na 14 dagen verzonden.
  • Dit heeft te maken met het herroepingsrecht (de periode waarin je je bestelling nog kosteloos kunt annuleren).

Mijn cadeau is na 14 dagen nog niet geleverd, wat nu?

Wacht je al langer dan 14 dagen en heb je je cadeau nog niet ontvangen?

Het kan zijn dat de verzending wat vertraging heeft opgelopen. Neem in dat geval even contact op met onze klantenservice via klantenservice@kekmama.nl. We kijken dan of het cadeau al is verzonden en waar het is gebleven.

Is het pakketje echt zoekgeraakt, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. 💌


Ik wil mijn gegevens wijzigen, bijvoorbeeld bij een verhuizing. Hoe doe ik dat?

Ga je verhuizen of wil je een ander e-mailadres of rekeningnummer doorgeven?

Laat het ons weten via de klantenservice, dan passen we je gegevens zo snel mogelijk aan. Zo zorg je ervoor dat Kek Mama gewoon met je meeverhuist. 🏡


Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe werkt dat?

Jammer dat je wilt opzeggen. We zullen je missen. Natuurlijk helpen we je daar graag netjes bij.

Opzeggen kan via e-mail. Vermeld in je bericht in ieder geval:

  • Je volledige naam
  • Je adres
  • Je e-mailadres
  • Je abonnements- of klantnummer (als je dat bij de hand hebt)

Na je opzegging ontvang je een bevestiging en laten we weten per wanneer je abonnement stopt.

Facebook Twitter Whatsapp E-mail